Pagina's

maandag 23 februari 2009

Verkleed

Hoera, hoera, het is gelukt...
Met gepaste trots presenteer ik u; Tinkerbell Rhode!




(ik vertel er natuurlijk niet bij hoeveel gefrustreerde uurtjes achter de naaimachine me dit nog gekost heeft, dat zou het idyllische beeld verstoren...)


Dit is een heel blij Tinkerbelletje die haar moeder heel lief vindt vandaag, waar mama erg van genieten kan...(en daarom vergeten we de frustraties gauw weer want die zijn het niet waard om dit heerlijke 'onbezorgde' kinderlijke genieten in de weg te staan)!!

En dan ging er hier vanmorgen ook nog een klein kaboutertje de deur uit, met een mandje vol lekkere kabouter-tomaatjes, komkommertjes en rozijntjes om lekker van te genieten als ze samen gaan 'Fruhstucken'(met puntjes op de u;)).


Ik hoop dat dit kaboutertje ook onbezorgd mag genieten, zonder dat haar gezondheid haar in de weg zit, want dit kaboutertje gaat al hoestend en proestend door het leven en dat is een last op haar smalle kabouterschoudertjes!

Een hele fijne week :)!!
Wij zijn goed begonnen, en nu ga ik gauw verder met de voorbereidingen voor een dubbele verjaardag morgen...

2 opmerkingen:

  1. Ah ze zijn cute, allebei! Het mandje is vreselijk lief ;-)
    En een dubbele verjaardag morgen? Heb je 2 kinderen die op dezelfde dag jarig zijn?

    lfs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige meisjes hoor! Ook leuk gelukt de tinkerbell! Gaaf zo'n moeder die leuke verkleedkleren naaien kan! xje Nien.

    BeantwoordenVerwijderen