Pagina's

zondag 8 maart 2009

Dromen...

Blijf dromen! Dat probeer ik m'n kids altijd voor te houden. Zo dromen ze al een tijd van een eigen hondje...(was ook een van mijn dromen als kind;)!) Maar ja dat moeten papa en mama wel helemaal zien zitten natuurlijk...en dat was lang niet het geval. Nou, ze hebben ons over weten te halen zal ik je vertellen,na lieve briefjes met goudenbergen aan beloften en verzameld zakgeld + wat smeekbeden en een lieve gift van oma; we zijn helemaal overstag! (we hebben per slot van rekening de ruimte) Kijk en geniet mee van onze "BANDID"
Al mijn 'bezwaren /vooroordelen ten spijt, ik ben helemaal weg van dit lieve beestje. Hij is zo aandoenlijk als die de wereld aan het ontdekken is of lekker in z'n mandje ligt te slapen, cute! De kids zijn helemaal in hun nopjes met hem en hun ouders ongelooflijk dankbaar;) Ben benieuwd of dat nog zo is als het beestje is uitgegroeid tot een flinke herdershond...de tijd zal het ons leren, -vanmijmagtieblijve!- :)

4 opmerkingen:

  1. Zucht, hij is so cute!
    Heel veel succes met de 'ongelukjes' in huis, en de piepjes s'nachts :)
    Hij wordt met liefde omringt, dat heeft 'ie nu al door, mooi toch?!

    Tot dinsdag! XXX Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaach mama is om zie ik.....tja hij is ook zo lief.
    Hij zit in een warm nest beter kan niet toch?
    En nou maar wandelen allemaal.....
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is ie lief! tja wij hadden tot 2 jaar terug een bruine labrador... die is dood nu, maar om er nu weer een te nemen... ik wacht ook wel tot mijn kinderen net zo pleasen als bij jou, want dan ben ik ook vast zo om ;-)
    Wat een schatje is Bandid zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat n lief klein schatje.Je zal er zo van genieten is zo heerlijk rustgevend zo'n hond!Altijd n excuus om n lekkere wandeling te maken en lekker veel buiten te kunnen zijn.
    En hartstikke leuk voor je kindjes!Lekker van genieten hoor ze zijn zo snel groot.

    BeantwoordenVerwijderen