Pagina's

woensdag 19 augustus 2009

Dromen...

Wat kun je als zwangere soms toch aparte dromen hebben...
vannacht droomde ik dat babylief een poosje in het ziekenhuis moest blijven, en dat ik hem 5 dagen niet had gezien voor we hem ophaalden -dat veroorzaakte al hartepijn-
en daar zat íe al klaar in de maxi-cosi,(ik had de zusters vergeten te zeggen dat hij alléén borstvoeding mocht)...hij was al groter en zwaarder dan z'n neefje van bijna 1!!!

En ik had me zóó verheugd op piepkleine outfitjes, veel in de draagdoek en al dat heerlijke gefriemel met zo'n pasgeborene...

toch wilde ik hem voor geen goud ruilen want hij was van óns!!!



Vanmiddag de 32 weken echo, ben benieuwd... ;)

3 opmerkingen:

  1. O, je bent dus twee maanden verder dan ik. Hier ook van die rare dromen: een baby die er alvast uitgehaald is, maar geen luier heeft omgekregen, en die ikzelf pas de volgende dag zag... Hopelijk blijven ze lekker zitten tot de tijd daar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan je naar dromen hé...
    Als het kleintje er is...laat je het in zo'n droom weer tig keer vallen, ben je het zomaar kwijt....doodmoe wordt je dan wakker ;)

    Hoe lang mag je nog genieten van het zwanger zijn?

    Liefs,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie droom, dankjewel voor het delen. Spannend hoor. Geniet nog maar even van deze periode. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen