Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

"Vaderzijnsdag"

Vandaag op valentijnsdag had ik Kirsten lekker thuis en hebben we samen geverfd, ze verfde een groot blauw hart voor het jongetje van haar dromen, ze vroeg me gister wanneer het nu "vaderzijnsdag" zou zijn want dat is de dag dat je je vader lees man een kadootje geeft ;) Schatje... Mikha genoot mee en verfde een door mij getekent hart in, daaromheen moest ik nog een paar tractors verven want dat is zijn grote passie, het eind resultaat hingen we naast z'n bedje maar daar raakte hij zo enthousiast over dat hij er niet van kon slapen ;) Toen de grotere kids thuiskwaen aten we brood met ommeletjes in hartvorm...hmmm! Mijn lief heb ik wat vaker geknuffeld, dat kon mooi want hij was eerder thuis vandaag ;) Helaas deed mijn fototoestel het niet :( maar de herinneringen koester ik in mijn hart, ~counting my blessings~

1 opmerking: