Pagina's

woensdag 13 januari 2010

Deeply in love...

 
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie plaatjes zo samen...je ziet hem groeien!
    Vind jou met zwangere buik op het strand ook heel mooi!

    X Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto`s! En wat gaat het hard zo..tjonge..Geniet ervan! Je bent een gezegend iemand.

    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi collage! Ik vind z'n knuistjes zo vertederend ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana,

    Mag ik zo brutaal zijn en je e-mailadres vragen? Dan kan ik je met een mailtje uitnodigen voor een doorstart van Gekakel; alleen voor genodigden. Ik wil nog wel schrijven, maar ook wat meer afschermen.

    wvanos@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Adriana,
    Congrats on the new little one....sorry its been so long since I have come to say hi!
    Your new son is just adorable!

    Warm Blessings,
    Georgiann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je voor je bezoekje op mijn blog. En leuk dat je mee doet met mijn give-away.
    Ga zo even een kijkje nemen op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen